fason atölye arayan tekstil firmaları


fason iş verenler
e arayanlar fason iş veren firmalar bursa bul.

bursa_fason_atolye_araniyor_tekstil_firmalari

tekstil firmaları
tekstil firmaları

FASON ATÖLYE ARAYAN TEKSTİL FİRMALARI : Bayan giyim elbise fason dikimi, erkek giyim, çocuk ve bebe giyim yapan fason atölyelere ve bunlara yönelik iş veren firmalar, kısacası fason tekstil dikiş işleri ile ilgili tüm iş ilanlarını buradan gözetleyebilir ve ücretsiz tekstille alakalı iş ilanı bırakabilirsiniz. fason atölye arayan tekstil firmaları, bursa istanbul, denizli, ankara, izmir, ve türkiyedeki, fason dikim ile ilgilenen tüm şirket ve kuruluşlar burada.

64 Comments

Add yours →

  1. hayırlı akşamlar ben bay bayan kot pantolon dikiyorum haftalık kapasitem 3 bin iş yerim bağcılar yüzyıl 0546 621 36 90 nizam

    Beğen

  2. gulhan sakalli 27 Şubat 2015 — 08:40

    Ben penye diliminde calistim düz makineciyim 8yillik makineciyim is ariyorum

    Beğen

  3. Penye ve camasir atolyemize fason is ariyoruz 35 kisilik calisan ekibimizle fason isleriniz itina ile dikilir sultangazi istanbul. 0530 892 47 39 ufuk

    Beğen

  4. Meraba benim yanimda 35 calisanim var her turlu atlet dikerim dagi eros firmalariyla calistim yerim beykoz kavacik 05549766700

    Beğen

  5. İzmir Buca’ dan Umut Tekstil 15 bilgisayarlı düz makina 18 kişilik personelimiz ile Siz resimden istediğiniz modeli verin biz size ürünü paketli teslim edelim.
    Hizmet Alanlarımız:
    Kalıp çıkarma
    Serileme
    Kesim işlemleri
    Dikim İşlenleri
    Paketleme işlemleri
    Haftalık 400 mont-kaban-tulum-elbise modellerinde üretim yapmaktayız.Piyasanın en uygun şartlarına ve imkanlarında üretim yapmaktayız.Uzun yıllar çalışacak güvenilir bir atolye istiyorsanız
    @mail adresimiz :demirci.m@outlook.com
    Gsm Numaramız:0(506)154 17 84

    Beğen

Leave a Reply mesaj bırak tekstil

tekstil textile : Forums

tekstil ürünleri toptan

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

