en iyi fason dikim atölyeleri


fason imalathaneler, konfeksiyon dikim atölyeleri tekstil

fason imalathaneler, konfeksiyon dikim atölyeleri tekstil

fason dikim firmaları bul

fason dikim firmaları bul

fason iş vermek istiyorum

fason iş vermek istiyorum

fason dikim yapan atölyeler

fason dikim yapan atölyeler

bursa fason dikim atölyeleri

bursa fason dikim atölyeleri

istanbul fason dikim atölyeleri

istanbul fason dikim atölyeleri

fason iş veren firmalar

en iyi fason dikim atölyeleri : en iyi iş yapan, hatasız ve kusursuz iş çıkartan fason dikim atölyeleri arıyanlar, eniyi ve engüzel çalışan fason dikim atölyeleri burada. fason iş yaptırmak istiyorum diyorsanız, türkiyenin en büyük ve en yüksek kapasiteli, tekstil, Görselen iyi fason atölyeleri, adres ve telefon bilgileri.

en iyi fason dikim atölyeleri” üzerine 8 yorum

  1. Ben 26 yıl tekstilde çalıştım havlu bornoz mama önlügü plaj eteği pantolon gömlek şort kundak bez çanta üzerine çalıştım şimdi evimde 6 kişilik ekibimle havlu en boy dikmekteyim işvermek isteyenler ararsın 05383461320

    Beğen

  2. İstanbul esenlerde çoğaltma 6 kişi atüliyem var her türlü model dikimi yapılır 05302844802 den arayabilirsiniz

    Beğen

  3. Benim çoğaltma atüliyem var her türlü model dikimi yapılor çoğaltma işi vermek isteyen firmalar bu numaradan 05302844802 ulaşabilirsiniz

    Beğen

  4. denizli ve çevresinde fason iş elbisesi dikimi yaptırabileceğimiz atölyeler arıyoruz.
    egeden iş elbiseleri
    tel.0 258 263 45 37

    Beğen

    1. Ben 26 yıl tekstilde çalıştım havlu bornoz mama önlügü plaj eteği pantolon gömlek şort kundak bez çanta üzerine çalıştım şimdi evimde 6 kişilik ekibimle havlu en boy dikmekteyim işvermek isteyenler ararsın

      Beğen

Leave a Reply mesaj bırak tekstil

