fason atölye arayan tekstil firmaları


fason iş verenler
e arayanlar fason iş veren firmalar bursa bul.

bursa_fason_atolye_araniyor_tekstil_firmalari

tekstil firmaları
tekstil firmaları

FASON ATÖLYE ARAYAN TEKSTİL FİRMALARI : Bayan giyim elbise fason dikimi, erkek giyim, çocuk ve bebe giyim yapan fason atölyelere ve bunlara yönelik iş veren firmalar, kısacası fason tekstil dikiş işleri ile ilgili tüm iş ilanlarını buradan gözetleyebilir ve ücretsiz tekstille alakalı iş ilanı bırakabilirsiniz. fason atölye arayan tekstil firmaları, bursa istanbul, denizli, ankara, izmir, ve türkiyedeki, fason dikim ile ilgilenen tüm şirket ve kuruluşlar burada.

fason atölye arayan tekstil firmaları” üzerine 220 yorum

  1. Izmir buca’da personel kıyafetleri ve penye işi yapıyorum fason iş verebilecek firmalar lütfen bu numaradan bana ulaşın 05512329680

    Beğen

  2. İzmir Buca’ personel kıyafetleri ve penye işi yapıyorum fason iş verebilecek firmalar lütfen bu numaradan bana ulaşın 0

    Beğen

  3. istanbul gaziosmanpaşada olan atölyemde yelek mont salopet tulum işçi elbiseleri önlük vs dikimi yapıyorum 05353703661

    Beğen

  4. YALOVA DA 20 MAKİNA VE 12 PERSONELLE FALİYETTE BULUNAN ATÖLYEM MEVCUTTUR 20 YILLIK USTAYIM 0-12 YAŞ BEBE ÇOCUK GİYİMİNİN HEPSİNİ PENYE ŞORT HASTANE ÇIKIŞI TULUN BADİ İŞ ELBİSESİ ETEK VB. İŞLER FİNİŞ DİKİMİ YAPILIR.
    üZEYİR ERDOĞAN
    0537 360 8217

    Beğen

  5. Ankara keciorende yaşıyorum.tekstil sektorundeyim makinalarim ve ekibim var fason is alıyorum bilginiz olsun.ıyı günler.

    Beğen

  6. Mrb.model cogaltma.tertürlü fason dikim yapiyorum.gelinlik .abiye ve özel tasarimlar v.s. itinali bir calisma uygun gorurseniz sizle calismak isteriz

    Beğen

  7. Slm ben ankaradan 10 kilik A tolyem var penye etek pantolon kap gömlek fark etmez ilgilenenler için tesekurler 05372330862

    Beğen

  8. merhaba ben besiş özturk istanbul zeytınburnunda faliyet göstermekteyim iki katlı dukkanım var alt katta 15 makinem var ustkat utu paket olmak üzere toplam 25 çalişanim var penye işi aramaktayım… 05437639690…saygılar

    Beğen

  9. Merhaba 26 makinam var herturlu kesim tikim utu paket yapilir yer cerkezkoyde nakliye isi sorun olmaz getir gotur gerekirse yapilir 05533732049

    Beğen

  10. İstanbul bağcılar kesim dikim ütü paket yapan yüz kişi çalışan işletmeme düz makina ağırlıklı iş aramaktayım 0543 9048200

    Beğen

  11. Merhabalar penye dikim olarak is yapmaktayiz izmirden isleriniz en kaliteli sekilde dikilir 0542 244 24 53 ATA TEKSTİL

    Beğen

  12. istanbul esenler dagyolunda 15 kisilik penye atolyeme is ariyorum anne grubu tayt tunik her türlü isiniz itinayla dikilir
    şükrü türkeri 05359583769

    Beğen

  13. Yalova da 25 makine ve 15 çalışan personelle faaliyet gösteren atölyem vardır. Fason dikim yapıyorum Lcwakiki koton panço puan bebe gibi firmaların 0-12 yaş gurubu giysilerini yapım. Ayrıca Etek, Badi, Hastane Çıkışı, Şort, Battaniye, Abiye, İç Giyim, Okul Kıyafetleri, Eşofman Takımı, Pijama Takımı, Nevresim Takımı, vb. Ürünleri Dikip teslim edebilirim. Uygun Bulunması halinde firmanızla çalışmak isterim
    Saygılarımla

    Üzeyir ERDOĞAN
    0537 360 82 17

    Beğen

  14. Merhaba ben Yalova dan Üzeyir 15 çalışan personel 20 makinası olan bir fason iş diken tekstil atölyem var son derece kaliteli ve düzenli çalışıyorum ve ayrıca ihracatta çalıştım. uygun bulunması halinde görüşerek karar verilirse işlerini diktirmek isterim.
    Üzeyir ERDOĞAN
    0537 360 82 17

    Beğen

Leave a Reply mesaj bırak tekstil

